FAQ
JAKÉ JSOU MOŽNOSTI DOPRAVY?
Aktuálně podporujeme tyto způsoby dopravy:
- Česká pošta balík na poštu
- Česká pošta balík do ruky
- Přepravní společnost DPD (v rámci služeb Zásilkovny)
Osobní odběr:
- Převzetí v sídle firmy GRUNTOVAČKA s.r.o. 4 května 352, 755 01 Vsetín
- Převzetí v Zásilkovně
Od hodnoty nákupu nad 3000 Kč máte dopravu zdarma.
JAKÉ JSOU MOŽNOSTI ÚHRADY OBJEDNÁVKY?
Objednané nebo dodané zboží je aktuálně možno zaplatit následujícími způsoby:
- Platba kartou on-line – nejjednodušší a nejrychlejší způsob úhrady Vaší objednávky, bez poplatku.
- On-line bankovní převod – bez poplatku.
- Dobírka – úhrada při převzetí zboží od přepravce. Výše doběrečného je stanovena ceníkem Vámi zvoleného dopravce.
LZE OBJEDNANÉ ZBOŽÍ VRÁTIT?
viz Obchodní podmínky, čl. 5 – Odstoupení od kupní smlouvy
JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ
Pokud má Vaše zboží nějakou vadu výrobního charakteru, obraťte se s tímto problémem e-mailem eshop@tpcbike.cz
Do e-mailu přiložte fotografii produktu, kopii dodacího listu nebo prodejního dokladu a stručně popište poškození.
- Reklamované zboží také můžete zaslat přímo poštou na adresu: GRUNTOVAČKA s.r.o. 4 května 352, 755 01 Vsetín
Při vrácení nebo výměně nepoškozeného zboží přiložte, prosím, reklamační list, originál dodacího listu a prodejního dokladu a průvodní dopis s krátkým zdůvodněním vrácení.
OBDRŽEL JSEM TIŠTĚNÝ DÁRKOVÝ POUKAZ. JAK MÁM POSTUPOVAT?
Vložte do košíku všechno zboží, které jste si vybral/a/ a pokračujte k dokončení objednávky. Vyberte způsob doručení, vyplňte adresu pro zaslání zboží a zvolte způsob platby.
Do políčka Dárkový/slevový kód opište kód Dárkového certifikátu a potvrďte tlačítkem OK. Pokud kombinujete více kódů, oddělte je mezerou nebo čárkou.
Po zadání kódů bude celková hodnota Dárkových poukazů ihned odečtena z celkové částky vaší objednávky a následně se zobrazí částka k doplacení.
Dokončete objednávku.
PROČ MI NEDORAZIL POTVRZUJÍCÍ EMAIL, ŽE BYLA MÁ OBJEDNÁVKA PŘIJATA?
Systém automaticky odesílá e-mail se sumarizací objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu ihned po jejím vložení do systému.
Pokud Vám potvrzení nedorazí, je možné, že jej naleznete ve spamech. Problém může být v nastavení Vaší schránky, které automaticky chrání Vaši poštu před tímto druhem mailů.
Případné písemné dotazy zašlete, prosím, na adresu eshop@tpcbike.cz