WHY CYCLES Big Iron GX Eagle
Detailní popis produktu
Tento moderní titanový oř, postavený na nových standardních 27,5 "tlustých kolech kol s vůlí pro pneumatiky až 27,5 × 4,5" nebo 26 × 5 ", bude vaším důvěryhodným společníkem při jakémkoli úsilí jezdit na sněhu nebo měkkém povrchu. Tým společnosti Why se vrací do počátků Fat biků na Aljašce. Big Iron je vyvrcholením mnoha let zkušeností s tímto druhem cyklistiky. V kombinaci s moderními designovými prvky a technickým optimalizací jednotlivých součástí kola je Why – Big Iron připraven ke skvělé jízdě.
Pojmenován je po slavné písni Marty Robbinsnové. Big Iron je navržen tak, aby byl nástrojem k dokonalé jízdě. Ať už se jedná o krátký víkendový výlet na místní upravené trati nebo o epickou cestu dlouhou 1100 kilometrů po Aljašce. Moderní geometrie, tuhý a přesto pružný titanový rám a doživotní záruka z něj dělají kolo, na které budete pyšní a budete chtít vzít kamkoli jeho velké pneumatiky.
KRÁSA V KAŽDÉM ÚHLU
SADA GX EAGLE
- Rám – WHY Big Iron
- Vidlice - ENVE Carbon Fat Fork
- Náhlavní souprava - CaneCreek řady 40 IS42 / IS52
- Kola - dvojkolí Sun Ringle Mulefut
- Bezdušové pneu - součástí je bezdušová sada
- Pneumatiky - Terrene Cake Eater Lite 27,5 x 4,5 ″ 120 tpi
- Řidítka - SRAM Descendant Alloy 35x800mm
- Představec - SRAM Descendant 35mmx40mm
- Teleskopická sedlovka - Crank Brothers Highline 7 31,6 x 125 mm, 150 mm
- Sedlo - Ergon SM10 Standard Black
- Řazení - SRAM GX Eagle
- Brzdy - SRAM G2 R
- Kotouče - Avid Centerline 160 mm
- Přehazovačka - SRAM GX Eagle
- Řetěz - SRAM GX Eagle
- Kazeta - SRAM GX Eagle 10-52
- Kliky - Truvativ Crank Stylo 6K Alloy Dub FAT5 170 30t
- Středové složení - SRAM Threaded DUB 100mm BSA Standard
- Gripy - Ergon GE10
SPECIFIKACE RÁMU BIG IRON
- Integrovaná standardní náhlavní souprava 42 mm horní pohár, 52 mm spodní pohár
- Středová osa se závitem 100 mm BSA standard
- Rozteče náprav 12 mm x 197 mm
- Patky - 12mm pevná osa, rozteč závitů 1,75, kompatibilní s nastavitelným posuvem a řemenovým pohonem
- Držáky láhví - držáky láhví na sedlové trubce, horní dolní trubka, spodní trubka. Třetí upevnění otvoru pro láhev na spodní trubici pro připevnění příslušenství
- Držáky - Všechny standardní držáky na nosič a blatníky
- Sedlovka - 31,6 mm
- Svorka sedadla - 34,9 mm
- Brzda - Max 180 mm vzadu s adaptérem, standard pro přímou montáž
- Světlá výška - Max. 27,5 x 4,5 ″ pneumatiky, 26 x 5,0 ″ pneumatiky nebo 29 x 3,0 ″Big-Iron-Geo-Chart
- Pedály – bez pedálů
- Velikosti - S / M / L / XL
- Doživotní záruka na rám, podrobnosti: ZDE
** Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění **
BIG IRON GEOMETRIE
Big Iron využívá skutečně moderní geometrii horských kol přizpůsobenou pro použití s obrovskými pneumatikami na 27,5 tlustých kol. Dosah je delší než u většiny ostatních tukových kol, což umožňuje stejnou polohu těla pomocí širších říditek a krátké stopy. Manipulační výhody tohoto nastavení se zvětšují při jízdě na sněhu s někdy nestabilní přední pneumatikou při nízkém tlaku. Řetězové vzpěry jsou nastavitelné od 445 mm do 460 mm, takže můžete skutečně vytočit zadní ráz tohoto kola na základě zvolené velikosti pneumatiky. Dolní trubka sedadla a zakřivená horní trubka umožňují vynikající výšku stojanu a umožňují použití delší než normální sedlovky a stále si zachovávají pěkný velký přední trojúhelník, pokud se rozhodnete použít rámovou brašnu pro uložení vybavení.
PROTOŽE TITANIUM JE MAGICKÉ
Vyrábíme naše kola z nejlepších možných materiálů pro terén, ve kterém jezdíme. Používáme nejkvalitnější titan třídy 9 3 / 2,5 pro trubky našich rámů a 6/4 titanu pro hlavovou trubku, plášť středového složení a opracované bity po celém rámu. Materiál Wonder má tolik vynikajících atributů kvality jízdy: o 43% lehčí než ocel, vyšší poměr pevnosti a hmotnosti než hliník, výrazně odolnější vůči poškození při nárazu než uhlík a nejlepší vlastnosti tlumení vibrací ze všech tří uvedených materiálů. Myslíme si, že budete souhlasit, že jsme dosáhli našeho cíle, kterým je vytvoření titanových rámů s moderním nádechem, díky inženýrskému vedení vnitřního vedení kabelů, integrovaných náhlavních souprav a spodních konzol se závitem. Pro jezdce, kteří chtějí špičkové, pohodlné a rychlé kolo postavené tak, aby vydrželo na celý život, věříme, že vhodně vyrobený titanový rám je tou nejlepší volbou a doživotní zárukou.
Doplňkové parametry
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Záruka: | doživotní |
Rám: | WHY Big Iron |
Vidlice: | ENVE Carbon Fat Fork |
Náhlavní souprava: | CaneCreek řady 40 IS42 / IS52 |
Kola: | Dvojkolí Sun Ringle Mulefut |
Bezdušové pneu: | Součástí je bezdušová sada |
Pneumatiky: | Terrene Cake Eater Lite 27,5 x 4,5 ″ 120 tpi |
Řidítka: | SRAM Descendant Alloy 35x800mm |
Představec: | SRAM Descendant 35mmx40mm |
Teleskopická sedlovka: | Crank Brothers Highline 7 31,6 x 125 mm, 150 mm |
Sedlo: | Ergon SM10 Standard Black |
Řazení: | SRAM GX Eagle |
Brzdy: | SRAM G2 R |
Kotouče: | Avid Centerline 160 mm |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle |
Řetěz: | SRAM GX Eagle |
Kazeta: | SRAM GX Eagle 10-52 |
Kliky: | Truvativ Crank Stylo 6K Alloy Dub FAT5 170 30t |
Středové složení: | SRAM Threaded DUB 100mm BSA Standard |
Gripy: | Ergon GE10 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.